من پاپایا رژیم غذایی من مبتلا به نفریت لوپوس در نظر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 نفریت لوپوس نفریت لوپوس گلومرولونفریت شایع است، به ویژه در میان زنان در سن باروری، در حالی که بسیاری از زنان و مردان می خواهم به خوردن بیماران مبتلا به نفریت لوپوس papaya.Pueden هنوز پاپایا پاپایا یا آب میوه نوشیدنی می خورند؟

اول، ما بهتر یک مرور کلی از نفریت لوپوس بود.

همانطور که همه ما می دانیم، به نفریت لوپوسی با لوپوس ایجاد می شود، نیز نامیده می شود SLE. با توجه به این، بیماران باید غذاهای خاص را در زندگی روزانه خود را که می تواند مشخصات زیر را داشته اجتناب از:

- افزایش بار بر روی کلیه ها

- شیوع بیماری در بیماران لوپوس

- بدتر شدن نفریت لوپوس عوارض

- ارسال سیستم ایمنی بدن را به اوردرایو

بر اساس این تجزیه و تحلیل، بیماران لوپوس باید از مصرف نمک، پروتئین، چربی اشباع شده و گوشت قرمز را محدود و اجتناب از یونجه حاوی L-canavanine.

بنابراین اجازه دهید در مورد رژیم غذایی و پاپایا نفریت لوپوس صحبت کنید.

پاپایا یک میوه است که در سدیم، پروتئین و چربی کم است. از این نقطه، مصرف پاپایا خواهد بار بر روی کلیه ها یا علائم لوپوس nefritis.Además پشت سر هم را افزایش نمی دهد، این میوه نیز ممکن است برخی از مزایای این بیماران داشته باشد.

بدن 1.Desintoxicar: خوردن پاپایا یک روش مفید برای از بین بردن مواد سمی از بدن است، بنابراین ما می گویند پاپایا می تواند به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس به سم زدایی بدن کمک می کند.

2.Have ظرفیت بزرگ ضد باکتری: با پیشرفت نفریت لوپوس، بیمار به طور کلی در معرض خطر بالاتری از عفونت باکتریایی، پس از آن می تواند باکتری از طریق خوردن پاپایا مبارزه کنند.

یبوست 3.Aliviar و درد مفاصل: هر دو از این دو نشانه را می توان با نفریت لوپوس رخ می دهد، و می تواند با خوردن پاپایا، رها شوند.

کلید برای بیماران نفریت لوپوس خوردن پاپایا امن و سالم برای تعیین مقدار صحیح comer.Si جواب ندارد، شما می توانید به دکتر آنلاین برای پیشنهادات مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: خوردن پاپایا به نفریت لوپوسی ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: